piątek, 19 lipca 2013

Piękny, słoneczny wypad na Pola Mokotowskie i na Fontanny.

To był wspaniały dzień. 
Dziękuje Ci za niego.

Było wszystko:
piękna pogoda, ciepła woda, pieski, zdjęcia, 
wyznania, pocałunki i spacer.

Najpierw pojechaliśmy na Pola Mokotowskie później wracaliśmy przez centrum, a na końcu zatrzymaliśmy się na fontannach.


Musiałam też zatrzymać się na chwilkę przy tych kwiatkach! :-)


 




Model :*

 Spacer :P



Piękna Warszawa!


Nie zabrakło także pięknego artystycznego zdjęcia Marlenki

Przejeżdżał też ciekawy samochód z ciekawą rejestracją :D


 Nasza Wspólna jazda :-*

Fontanny




Piotruś jak zawsze chętnie pozuje do zdjęć :-)

Mądry przekaz



Miałam dodać codziennie coś, ale jakoś nie wyszło. Przez 2-3 dni byłam chora.
Nie jeździliśmy nigdzie tylko musiałam leżeć w łóżku i pić jakieś nie dobre lekarstwa.
Gdy wyzdrowiałam to dzień spędziliśmy w ZOO, a następnego dnia pojechaliśmy do babci Piotrusia, 
która mieszka w Gostkowie.

:-)

Brak komentarzy: